poniedziałek, 22 września 2014

Podręczniki

Przez ostatnie kilkanaście dni w bibliotece wciąż widzieliście mnie zajmującą się podręcznikami - najpierw zamawiałam je w hurtowni, potem z wydatną pomocą dzieci - pieczątkowałam i oklejałam kodami kreskowymi, następnie wpisywałam do komputera, a w końcu okładałam. Dzięki temu w prawie każdej pracowni znalazły się podręczniki do korzystania na lekcjach. Uczniowie klas 4-6 już nie muszą ich nosić. Mamy nadzieję, że dzięki temu Wasze plecaki będą znacznie lżejsze!
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali! Bez Was nie dałabym rady! Bardzo dziękuję! Jesteście najlepsi!
Część podręczników - już wpisana do komputera - czeka na obłożenie.
Przygotowanie podręczników do wypożyczenia wymaga naprawdę dużo pracy. Bardzo dziękuję wszystkich, którzy entuzjastycznie mi pomagali. Bez Was nie udałoby się to tak szybko! Jestem z nas dumna!
Podręczniki do matematyki wędrują do klasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz