wtorek, 30 września 2014

Prezent - niespodzianka :)

We wtorek po południu otrzymałam paczkę adresowaną na moje nazwisko, której nie zamawiałam. Była ona lekka, ale dość duża. Pełna różnych - nie tylko dobrych - przeczuć otworzyłam ją i z radością skonstatowałam, że jest to... wypełnienie do pufy! Ktoś zrobił nam wszystkim niezwykłą niespodziankę! 
Czyżby Biblioteka miała "Cichego Wielbiciela" ? ;) A może to prezent z okazji rozpoczynającego się jutro Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych? 
Bardzo dziękujemy Wspaniałemu Darczyńcy! 
Miałyśmy ogromnie dużo radości wypełniając dużą, fioletową pufę. Od dziś możemy siedzieć na niej znacznie wygodniej, a biblioteka - dzięki niej - jest jeszcze lepszym miejscem dla człowieka!
Cichy Wielbicielu / a może raczej Cicha Wielbicielko Biblioteki - z serca dziękujemy!
Wspaniale jest dostawać niespodzianki!
Jak się dostać do pufy? Dziewczyny z klasy 4 rozwiązują problem logistyczny.
Ile Dziewczyn potrzeba, żeby wypełnić pufę? :)
Teraz siedzi się naprawdę wygodnie! DZIĘKUJEMY!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz